MENESTYSTARINOITA POLUN VARRELTA

Referenssit ja portfolio

Referenssit

Kemppi Oy

Brändin kirkastus ja vahva visuaalinen ilme Kemppi Master M -sarjalle

Kemppi Master M -tuoteperheen lanseerauksessa Teva Design uudisti brändi-ilmettä ja markkinointimateriaaleja. Uudistus korosti tuotteen käytettävyyttä ja luotettavuutta kansainvälisillä markkinoilla sekä vahvisti yhteyttä brändin ja käyttäjien välillä.

Keskeiset osa-alueet:

  • Brändi-ilmeen päivitys – selkeämpi ja visuaalisesti vahvempi kokonaisuus

  • Asiakasmateriaalien tiivistäminen – 16-sivuiset esitteet tiivistettiin nelisivuisiksi

  • One-pager-esitteet – suunnittelu ja tuotanto 14 eri kieliversiona

  • Visuaalinen symboli – hitsausalan ammattilaisille suunniteltu ”Hitsaajan Sydänkäyrä”

  • Brändin mukaiset painospohjat ja mainospaita – yhtenäinen visuaalinen viestintä

Visuaalisesti vahva, yhtenäinen ja brändin mukainen markkinointimateriaali selkeyttää asiakasviestintää ja vahvistaa tuotteen asemaa kansainvälisillä markkinoilla.

kemppi.com

Kompakti ja tehokas esitekonsepti Kempille

Teva Design uudisti Kemppi Flexlite GXe- ja Zeta Fresh Air -tuotteiden esitemateriaalit tiivistämällä aiemmat nelisivuiset esitteet yhden sivun one-pager-konseptiksi. Uudistus teki tuotetiedosta helpommin saavutettavaa ja vähensi painatus- sekä jakelukustannuksia.

Keskeiset osa-alueet:

  • One-pager-esitteiden suunnittelu – selkeä ja visuaalisesti houkutteleva toteutus
  • Tiivistetyt tuotetiedot – asiakas saa nopeasti oleellisen tiedon tuotteista
  • Brändi-ilmeen yhtenäistäminen – typografia, väripaletti ja kuvamateriaali linjassa Kempin visuaalisen identiteetin kanssa
  • 14 kieliversiota – johdonmukainen ja laadukas kansainvälinen viestintä
  • Kustannustehokkuus – painatus- ja jakelukulujen optimointi

Kompakti ja brändin mukainen markkinointimateriaali tehostaa Kempin kansainvälistä viestintää ja selkeyttää asiakasviestintää sekä digitaalisesti että painettuna.

Selkeä ja brändin mukainen Code of Conduct -esite Kempille

Kemppi halusi päivittää Code of Conduct -asiakirjansa visuaalisen ilmeen ja viestinnän vastaamaan brändin arvoja ja kansainvälisen liiketoiminnan tarpeita. Teva Design suunnitteli ja toteutti helposti ymmärrettävän ja brändi-ilmeen mukaisen esitteen.

Keskeiset osa-alueet:

  • Graafinen suunnittelu ja taitto – yhtenäinen ilme parantaa luettavuutta ja visuaalista selkeyttä
  • Sisällön jäsentely – selkeä rakenne helpottaa ohjeistusten hahmottamista
  • Monikielinen toteutus – esite suunniteltiin sekä suomeksi että englanniksi kansainvälisen käytettävyyden varmistamiseksi

Moderni ja selkeä Code of Conduct -esite tukee Kempin eettistä viestintää ja yrityksen arvoja niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Lue lisää!

Näyttävä ja toimiva messuosasto Kemppi Australialle

Kemppi Australia tarvitsi brändin mukaisen ja erottuvan messuosaston AMW 2024 -messuille Sydneyyn. Teva Design suunnitteli osaston visuaalisen ilmeen ja rakenteen, varmistaen sujuvan asiakaskokemuksen ja yrityksen viestintätavoitteiden toteutumisen.

Keskeiset osa-alueet:

  • Graafinen ilme – seinägrafiikat, tuoteplakaatit ja mainospinnat vahvistivat Kempin visuaalista identiteettiä
  • Aluesuunnittelu – toimivat liikkumisväylät, esittelypisteet ja rakenteet asiakaskokemus edellä
  • 3D-visualisointi – realistiset mallinnukset varmistivat suunnitelmien toimivuuden ennen toteutusta

Näyttävä, käytännöllinen ja brändin mukainen messuosasto vahvisti Kempin näkyvyyttä ja keräsi positiivista palautetta messuvierailta.

Yhtenäinen ja tunnistettava ilme Kemppi By K2 -brändille

Teva Design kehitti Kemppi By K2 -brändin markkinointimateriaaleja ja visuaalista ilmettä linjassa brändiohjeistuksen kanssa. Tavoitteena oli vahvistaa brändin tunnistettavuutta ja viestinnällistä johdonmukaisuutta eri kanavissa.

Keskeiset osa-alueet:

  • Tuotekatalogien ja verkkosivujen visuaalinen kehitys – selkeä ja käyttäjäystävällinen rakenne
  • Esitteet yhdeksälle tuotteelle – informatiiviset ja visuaalisesti yhtenäiset materiaalit
  • Ikonografian ja tuotekuvien muokkaus – brändin mukaiset graafiset elementit vahvistamaan tunnistettavuutta

Ammattimainen, brändin ohjeistusta noudattava ja visuaalisesti yhtenäinen markkinointiviestintäkokonaisuus tukee Kemppi By K2:n asemaa markkinoilla.

Lue lisää!

KIPINÄ TERVEYS OSUUSKUNTA

Selkeät ja visuaalisesti erottuvat viestintämateriaalit Kipinä Terveyden työterveyspalveluille

Kipinä Terveyden työterveyspalveluiden viestintämateriaalit suunniteltiin asiakaslähtöisesti, jotta palveluiden sisältö, saavutettavuus, erottuvuustekijät ja hyödyt välittyisivät ymmärrettävästi ja houkuttelevasti. Teva Design vastasi visuaalisen ilmeen ja rakenteen kehittämisestä.

Keskeiset osa-alueet:

  • Palvelutasojen ja visuaalisen ilmeen selkeyttäminen
  • PowerPoint-esityspohjan suunnittelu yrityksen palveluiden ammattimaiseen esittelyyn
  • Mainontamateriaalit ja infografiikat havainnollistamaan ja jäsentämään viestejä
  • Palvelupakettien rakenteen kehittäminen helpottamaan valintaa ja päätöksentekoa
  • Sopimus- ja hinnastopohjat selkeyttämään asiakasprosesseja

Kipinä Terveyden yhtenäinen, erottuva ja käyttäjäystävällinen viestintämateriaalikokonaisuus tukee asiakasviestintää ja vahvistaa palveluiden houkuttelevuutta.

Selkeät ja houkuttelevat laboratoriotutkimuspaketit Kipinä Terveyden asiakkaille

Kipinä Terveyden laboratoriotutkimuspaketit suunniteltiin asiakaslähtöisesti, jotta tutkimukset olisivat helposti ymmärrettäviä ja visuaalisesti kiinnostavia. Teva Design vastasi pakettien selkeydestä ja visuaalisesta ilmeestä eri markkinointikanavissa.

Keskeiset osa-alueet:

  • Selkeä ja houkutteleva visuaalinen ilme tutkimusten esittelyyn
  • Infografiikat ja mainosmateriaalit tukemaan asiakasymmärrystä
  • Jäsennelty pakettirakenne helpottamaan tutkimusvaihtoehtojen hahmottamista
  • Monikanavaiset markkinointimateriaalit verkkosivuille ja muihin kanaviin
  • Brändin mukaiset mainospohjat joustavaan käyttöön eri yhteyksissä

Visuaalisesti erottuvat ja selkeät laboratoriotutkimuspaketit auttavat asiakkaita valitsemaan sopivat tutkimukset ja tukevat viestintää sekä digitaalisesti että perinteisessä markkinoinnissa.

Sujuvampi ja asiakaslähtöisempi asiakaspolku Kipinä Terveyteen

Teva Design kehitti Kipinä Terveyden asiakaspolkua palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Uudistettu asiakaspolku parantaa asiakaskokemusta ja organisaation sisäisiä prosesseja sekä varmistaa palveluiden sujuvuuden ja saavutettavuuden.

Keskeiset kehitysalueet:

  • Sisäisen asiakaspolun optimointi – prosessien selkeyttäminen ja työntekijäkokemuksen parantaminen
  • Ulkoisen asiakaspolun kehittäminen – palveluiden saavutettavuuden lisääminen ja asiakaskokemuksen sujuvoittaminen
  • Palvelumuotoilun menetelmät – asiakaspolkuanalyysi, prototypointi ja testaus kehityskohteiden tunnistamiseksi

Selkeä ja asiakaslähtöinen palvelukokonaisuus tukee Kipinä Terveyden liiketoimintaa. Sisäisten prosessien parantaminen lisäsi työtyytyväisyyttä ja tehokkuutta, ja ulkoisen asiakaspolun kehittäminen teki palveluista helpommin lähestyttäviä ja sujuvampia asiakkaille.

Selkeä ja strateginen vuosikello Kipinä Terveyden viestintään

Teva Design suunnitteli Kipinä Terveyden viestinnän ja markkinoinnin vuosikellon tukemaan suunnitelmallista ja johdonmukaista viestintää. Työkalu auttaa aikatauluttamaan markkinointiviestinnän toimenpiteet koko vuoden ajalle.

Vuosikellon hyödyt:

  • Johdonmukainen viestintä – varmistaa tasaisen ja selkeän näkyvyyden
  • Tehokas resurssien käyttö – helpottaa markkinointitoimenpiteiden optimointia
  • Oikea-aikaiset kampanjat – parantaa markkinoinnin vaikuttavuutta ja asiakasreaktioita
  • Parempi tiedonkulku – sujuvoittaa sisäistä ja asiakasviestintää

Vuosikello sisältää markkinointikampanjat, sosiaalisen median suunnittelun, asiakastiedotteet ja sisäisen viestinnän keskeiset teemat. Sen avulla Kipinä Terveys voi toteuttaa ajankohtaista, vaikuttavaa ja tavoitteellista viestintää läpi vuoden.

Kipinä Terveyden sähköpostimarkkinointi uudistui

Kipinä Terveys selkeytti asiakasviestintäänsä ja tehosti sähköpostimarkkinointiaan Teva Designin avulla.

Uudistuksessa:

  • luotiin brändin mukainen, selkeä ja visuaalisesti yhtenäinen viestintä
  • toteutettiin kohdennetut, automatisoidut kampanjat
  • optimoitiin Mailchimp-alusta tehokkaampaan käyttöön
  • koulutettiin tiimi sujuvaan sähköpostimarkkinointiin

Nyt Kipinä Terveyden sähköpostiviestintä on yhtenäinen, ammattimainen ja tukee pitkäjänteisesti yrityksen kasvua. Automatisoidut viestit ja analytiikka parantavat viestinnän vaikuttavuutta ja auttavat optimoimaan kampanjoiden tuloksia jatkuvasti.

Brändpa OY

Selkeä ja vaikuttava graafinen suunnittelu Brändpa Oy:n asiakkaille

Teva Design toteutti Brändpa Oy:lle asiakasyritysten markkinointimateriaaleja ja visuaalisia ilmeitä. Graafinen suunnittelu tuki yritysten brändi-identiteettiä ja varmisti yhtenäisen visuaalisen viestinnän eri kanavissa.

Graafisen suunnittelun hyödyt:
  • Johdonmukainen brändi-ilme – vahvistaa yrityksen tunnistettavuutta
  • Visuaalinen selkeys – tekee viestinnästä ymmärrettävämpää ja houkuttelevaa
  • Monikanavaisuus – toimii painotuotteissa, digitaalisessa markkinoinnissa ja mainosmateriaaleissa
  • Asiakaslähtöisyys – suunnittelu kohdennetaan yrityksen tarpeisiin ja kohderyhmälle

Teva Designin toteuttama graafinen suunnittelu kattoi yritysilmeen kehittämisen, markkinointimateriaalit ja visuaalisen brändäyksen, varmistaen asiakkaille tehokasta ja visuaalisesti yhtenäistä viestintää.

Mainosteippaukset ja suurkuvatulosteet asiakasyrityksille

Teva Design suunnitteli ja toteutti Brändpa Oy:n asiakkaille erilaisia mainosteippauksia ja suurkuvatulosteita, jotka vahvistivat yritysten näkyvyyttä ja ammattimaista ilmettä.

Keskeiset osa-alueet:
  • Ajoneuvoteippaukset – brändätyt yritysajoneuvot ja työkoneet
  • Liiketilateippaukset – ikkuna-, seinä- ja kylttigrafiikat
  • Mainoskyltit ja suurkuvatulosteet – näyttävät ja kestävät mainosratkaisut
  • Teippimateriaalien valinta ja asennus – oikea tekniikka kohteen mukaan

Huolellisesti toteutetut teippaukset paransivat yritysten brändinäkyvyyttä ja toivat heille ammattimaisen ilmeen.

Brändätyt tekstiilipainatukset ja yritysvaatteet

Teva Design toteutti Brändpa Oy:n asiakkaille tekstiilipainatuksia ja brändättyjä työvaatteita, jotka tukivat yritysten visuaalista ilmettä ja loivat yhtenäisen brändikokemuksen.

Keskeiset osa-alueet:
  • Yritysvaatteiden suunnittelu – brändin mukaiset t-paidat, hupparit ja työvaatteet
  • Promootiotuotteet – kangaskassit, lippikset ja muut brändätyt tekstiilit
  • Tekstiilipainatuksen toteutus – silkkipaino, lämpösiirtopainatus ja muut menetelmät
  • Laatuvarmistus – painomateriaalien ja lopputuloksen tarkistus ennen toimitusta

Brändätyt tekstiilituotteet loivat asiakkaiden yrityksille yhtenäisen ja ammattimaisen ilmeen.

Yksilöidyt liikelahjat ja promootiotuotteet

Teva Design suunnitteli ja toteutti Brändpa Oy:n asiakasyrityksille yksilöityjä liikelahjoja ja promootiotuotteita, jotka vahvistivat brändiä ja loivat pitkäkestoisia asiakassuhteita.

Keskeiset osa-alueet:
  • Brändätyt yrityslahjat – kynät, muistikirjat, juomapullot ja muut tuotteet
  • Promootiotuotteet tapahtumiin – messuilla ja kampanjoissa käytettävät giveaway-tuotteet
  • Laadukas painatus ja viimeistely – varmistaa pitkän käyttöiän ja hyvän visuaalisen ilmeen
  • Pakkaussuunnittelu ja toimitus – asiakkaan tarpeisiin räätälöidyt paketit ja esillepanot

Liikelahjat ja promootiotuotteet vahvistivat yritysasiakkaiden brändiä ja loivat positiivisia asiakaskokemuksia.

Mantsinen group ltd Oy

Markkinointimateriaalien uudistaminen vahvisti Mantsinen Group Ltd Oy:n brändiä ja asiakasviestintää kansainvälisillä markkinoilla. Suunnittelutyö keskittyi yrityksen visuaalisen ilmeen ja markkinointimateriaalien kehittämiseen, varmistaen materiaalien selkeyden, houkuttelevuuden ja brändinmukaisuuden.

Keskeiset osa-alueet:
  • Visuaalinen suunnittelu – Brändin mukainen ja tunnistettava markkinointimateriaali
  • Tuote-esitteiden päivitys – Kuuden esitteen uudistaminen ja lokalisointi neljälle eri kielelle
  • Mainosmateriaalien toteutus – Bannereiden, messuseinien, roll-upien ja lehtimainosten suunnittelu ja tuotanto
  • Projektinhallinta ja aikataulutus – Tiukkojen aikataulujen hallinta ja materiaalien oikea-aikainen valmistuminen
  • Tiimityöskentely ja yhteistyö – Sujuva kommunikointi eri osastojen ja sidosryhmien kanssa toteutuksen varmistamiseksi

Visuaalisesti vahva, yhtenäinen ja brändin mukainen markkinointimateriaali tukee Mantsinen Group Ltd Oy:n asiakasviestintää ja vahvistaa yrityksen asemaa kansainvälisillä markkinoilla.

Lue lisää!

Teva Design on toteuttanut monipuolisia visuaalisen suunnittelun projekteja eri toimialoilla – aina pienyrityksistä suuriin kansainvälisiin brändeihin. Jokainen projekti lähtee liikkeelle asiakkaan tarpeista ja tarinasta. Tavoitteena on luoda selkeä, vaikuttava ja mieleenpainuva ilme, joka erottuu ja muistetaan.
Onnistunut brändäys, markkinointimateriaalit ja osuvat konseptit erottavat asiakkaamme kilpailijoistaan. Työn jälki näkyy niin uudistetuissa yritysilmeissä, kampanjoissa kuin myyntimateriaaleissakin. Parhaat visuaalisia ratkaisut herättävät tunteita ja jättävät vahvan jäljen, ja ne rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa.

KEMPPI OY GROUP, LAHTI
Freelancer-graafikko, art director syyskuu 2021 – nykyhetki
Markkinointiassistentti toukokuu 2021 – syyskuu 2021

KIPINÄ TERVEYS OSUUSKUNTA, LAHTI
Myynti- ja markkinointiviestinnän työharjoittelija marraskuu 2020 – helmikuu 2021

MAINOS- JA PAINOTALO BRÄNDPA OY, JOENSUU
Painotuotanto, mainosteippaus ja graafinen suunnittelu lokakuu 2018 – helmikuu 2020

MANTSINEN GROUP LTD OY, YLÄMYLLY
Graafinen suunnittelija, teollinen muotoilija, markkinointiharjoittelija toukokuu 2014 – heinäkuu 2015

OSAAMISTA JA KÄÄRITTYJÄ HIHOJA

Olen Mira Tevajärvi, graafinen suunnittelija, art director ja teollinen muotoilija, ja Teva Designin perustaja. Työssäni yhdistyvät strateginen ajattelu, luovuus ja aito kiinnostus asiakkaitteni tarinoihin. Haluan auttaa yrityksiä rakentamaan brändejä, jotka kestävät aikaa ja erottuvat edukseen.

Tarkemmin voit tutustua osaamiseeni ja taustoihini kurkistamalla CV:ni.

LATAA CV

Kiinnostuitko?

Luodaan yhdessä vahva ja puhutteleva brändi, joka kertoo sinun tarinaasi ja erottuu kuin hirvi metsäaukealla!
OTA YHTEYTTÄ!

Visuaalisesti vahvat markkinointimateriaalit asiakasyrityksille

Teva Design toteutti Brändpa Oy:n kautta graafisen suunnittelun palveluita eri asiakasyrityksille. Suunnittelun tavoitteena oli vahvistaa asiakkaiden brändiä ja luoda selkeitä, houkuttelevia markkinointimateriaaleja.

Keskeiset osa-alueet:
  • Yritysilmeen kehitys – logot, värimaailmat ja typografia asiakkaan brändin mukaisesti

  • Markkinointimateriaalit – esitteet, flyerit ja digitaaliset mainokset

  • Mainosteippaukset ja suurkuvatulosteet – ajoneuvot, kyltit ja liiketilojen teippaukset

  • Painotuotteiden suunnittelu – käyntikortit, julisteet ja muut printtimateriaalit

Visuaalisesti vahvat ja johdonmukaiset materiaalit auttoivat asiakkaita erottumaan ja tehostivat heidän viestintäänsä.

KOULUTUSKESKUS SALPAUS, LAHTI
Markkinointiviestinnän ammattilainen

RIVERIA AMMATTIOPISTO & BRÄNDPA OY, JOENSUU
Graafinen suunnittelija, tekstiilipainaja

KOULUTUSMAJAKKA, JOENSUU
Yrittäjäkoulutus

KARELIA AMMATTIKORKEAKOULU, JOENSUU
Muotoilija (AMK), teollinen muotoilu

INSTITUTE OF TECHNOLOGY, SLIGO, IRLANTI
B.A. in Creative Design, Erasmus-vaihto

KANNAKSEN LUKIO, LAHTI
Ylioppilastutkinto

Hirveen hyvää muotoilua ja markkinointia

Mira Tevajärvi
Yrittäjä, Graafinen suunnittelija & Art Director

Teva Design
Lahti, Suomi
Sähköposti: teva.design(@)outlook.com
Puhelin: +358 44 988 6074

Y-tunnus: 2945968-3

© 2025 Teva Design | Tietosuojaseloste

Seuraa teva designia

Vastuullista yrittäjyyttä vuodesta 2018