Kemppi Master M -tuoteperheen lanseerauksessa Teva Design uudisti brändi-ilmettä ja markkinointimateriaaleja. Uudistus korosti tuotteen käytettävyyttä ja luotettavuutta kansainvälisillä markkinoilla sekä vahvisti yhteyttä brändin ja käyttäjien välillä.
Keskeiset osa-alueet:
Brändi-ilmeen päivitys – selkeämpi ja visuaalisesti vahvempi kokonaisuus
Asiakasmateriaalien tiivistäminen – 16-sivuiset esitteet tiivistettiin nelisivuisiksi
One-pager-esitteet – suunnittelu ja tuotanto 14 eri kieliversiona
Visuaalinen symboli – hitsausalan ammattilaisille suunniteltu ”Hitsaajan Sydänkäyrä”
Brändin mukaiset painospohjat ja mainospaita – yhtenäinen visuaalinen viestintä
Visuaalisesti vahva, yhtenäinen ja brändin mukainen markkinointimateriaali selkeyttää asiakasviestintää ja vahvistaa tuotteen asemaa kansainvälisillä markkinoilla.
Teva Design uudisti Kemppi Flexlite GXe- ja Zeta Fresh Air -tuotteiden esitemateriaalit tiivistämällä aiemmat nelisivuiset esitteet yhden sivun one-pager-konseptiksi. Uudistus teki tuotetiedosta helpommin saavutettavaa ja vähensi painatus- sekä jakelukustannuksia.
Keskeiset osa-alueet:
Kompakti ja brändin mukainen markkinointimateriaali tehostaa Kempin kansainvälistä viestintää ja selkeyttää asiakasviestintää sekä digitaalisesti että painettuna.
Kemppi halusi päivittää Code of Conduct -asiakirjansa visuaalisen ilmeen ja viestinnän vastaamaan brändin arvoja ja kansainvälisen liiketoiminnan tarpeita. Teva Design suunnitteli ja toteutti helposti ymmärrettävän ja brändi-ilmeen mukaisen esitteen.
Keskeiset osa-alueet:
Moderni ja selkeä Code of Conduct -esite tukee Kempin eettistä viestintää ja yrityksen arvoja niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Lue lisää!
Kemppi Australia tarvitsi brändin mukaisen ja erottuvan messuosaston AMW 2024 -messuille Sydneyyn. Teva Design suunnitteli osaston visuaalisen ilmeen ja rakenteen, varmistaen sujuvan asiakaskokemuksen ja yrityksen viestintätavoitteiden toteutumisen.
Keskeiset osa-alueet:
Näyttävä, käytännöllinen ja brändin mukainen messuosasto vahvisti Kempin näkyvyyttä ja keräsi positiivista palautetta messuvierailta.
Teva Design kehitti Kemppi By K2 -brändin markkinointimateriaaleja ja visuaalista ilmettä linjassa brändiohjeistuksen kanssa. Tavoitteena oli vahvistaa brändin tunnistettavuutta ja viestinnällistä johdonmukaisuutta eri kanavissa.
Keskeiset osa-alueet:
Ammattimainen, brändin ohjeistusta noudattava ja visuaalisesti yhtenäinen markkinointiviestintäkokonaisuus tukee Kemppi By K2:n asemaa markkinoilla.
Kipinä Terveyden työterveyspalveluiden viestintämateriaalit suunniteltiin asiakaslähtöisesti, jotta palveluiden sisältö, saavutettavuus, erottuvuustekijät ja hyödyt välittyisivät ymmärrettävästi ja houkuttelevasti. Teva Design vastasi visuaalisen ilmeen ja rakenteen kehittämisestä.
Keskeiset osa-alueet:
Kipinä Terveyden yhtenäinen, erottuva ja käyttäjäystävällinen viestintämateriaalikokonaisuus tukee asiakasviestintää ja vahvistaa palveluiden houkuttelevuutta.
Kipinä Terveyden laboratoriotutkimuspaketit suunniteltiin asiakaslähtöisesti, jotta tutkimukset olisivat helposti ymmärrettäviä ja visuaalisesti kiinnostavia. Teva Design vastasi pakettien selkeydestä ja visuaalisesta ilmeestä eri markkinointikanavissa.
Keskeiset osa-alueet:
Visuaalisesti erottuvat ja selkeät laboratoriotutkimuspaketit auttavat asiakkaita valitsemaan sopivat tutkimukset ja tukevat viestintää sekä digitaalisesti että perinteisessä markkinoinnissa.
Teva Design kehitti Kipinä Terveyden asiakaspolkua palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Uudistettu asiakaspolku parantaa asiakaskokemusta ja organisaation sisäisiä prosesseja sekä varmistaa palveluiden sujuvuuden ja saavutettavuuden.
Keskeiset kehitysalueet:
Selkeä ja asiakaslähtöinen palvelukokonaisuus tukee Kipinä Terveyden liiketoimintaa. Sisäisten prosessien parantaminen lisäsi työtyytyväisyyttä ja tehokkuutta, ja ulkoisen asiakaspolun kehittäminen teki palveluista helpommin lähestyttäviä ja sujuvampia asiakkaille.
Teva Design suunnitteli Kipinä Terveyden viestinnän ja markkinoinnin vuosikellon tukemaan suunnitelmallista ja johdonmukaista viestintää. Työkalu auttaa aikatauluttamaan markkinointiviestinnän toimenpiteet koko vuoden ajalle.
Vuosikellon hyödyt:
Vuosikello sisältää markkinointikampanjat, sosiaalisen median suunnittelun, asiakastiedotteet ja sisäisen viestinnän keskeiset teemat. Sen avulla Kipinä Terveys voi toteuttaa ajankohtaista, vaikuttavaa ja tavoitteellista viestintää läpi vuoden.
Kipinä Terveys selkeytti asiakasviestintäänsä ja tehosti sähköpostimarkkinointiaan Teva Designin avulla.
Uudistuksessa:
Nyt Kipinä Terveyden sähköpostiviestintä on yhtenäinen, ammattimainen ja tukee pitkäjänteisesti yrityksen kasvua. Automatisoidut viestit ja analytiikka parantavat viestinnän vaikuttavuutta ja auttavat optimoimaan kampanjoiden tuloksia jatkuvasti.
Teva Design toteutti Brändpa Oy:lle asiakasyritysten markkinointimateriaaleja ja visuaalisia ilmeitä. Graafinen suunnittelu tuki yritysten brändi-identiteettiä ja varmisti yhtenäisen visuaalisen viestinnän eri kanavissa.
Teva Designin toteuttama graafinen suunnittelu kattoi yritysilmeen kehittämisen, markkinointimateriaalit ja visuaalisen brändäyksen, varmistaen asiakkaille tehokasta ja visuaalisesti yhtenäistä viestintää.
Teva Design suunnitteli ja toteutti Brändpa Oy:n asiakkaille erilaisia mainosteippauksia ja suurkuvatulosteita, jotka vahvistivat yritysten näkyvyyttä ja ammattimaista ilmettä.
Huolellisesti toteutetut teippaukset paransivat yritysten brändinäkyvyyttä ja toivat heille ammattimaisen ilmeen.
Teva Design toteutti Brändpa Oy:n asiakkaille tekstiilipainatuksia ja brändättyjä työvaatteita, jotka tukivat yritysten visuaalista ilmettä ja loivat yhtenäisen brändikokemuksen.
Brändätyt tekstiilituotteet loivat asiakkaiden yrityksille yhtenäisen ja ammattimaisen ilmeen.
Teva Design suunnitteli ja toteutti Brändpa Oy:n asiakasyrityksille yksilöityjä liikelahjoja ja promootiotuotteita, jotka vahvistivat brändiä ja loivat pitkäkestoisia asiakassuhteita.
Liikelahjat ja promootiotuotteet vahvistivat yritysasiakkaiden brändiä ja loivat positiivisia asiakaskokemuksia.
Markkinointimateriaalien uudistaminen vahvisti Mantsinen Group Ltd Oy:n brändiä ja asiakasviestintää kansainvälisillä markkinoilla. Suunnittelutyö keskittyi yrityksen visuaalisen ilmeen ja markkinointimateriaalien kehittämiseen, varmistaen materiaalien selkeyden, houkuttelevuuden ja brändinmukaisuuden.
Visuaalisesti vahva, yhtenäinen ja brändin mukainen markkinointimateriaali tukee Mantsinen Group Ltd Oy:n asiakasviestintää ja vahvistaa yrityksen asemaa kansainvälisillä markkinoilla.
Teva Design on toteuttanut monipuolisia visuaalisen suunnittelun projekteja eri toimialoilla – aina pienyrityksistä suuriin kansainvälisiin brändeihin. Jokainen projekti lähtee liikkeelle asiakkaan tarpeista ja tarinasta. Tavoitteena on luoda selkeä, vaikuttava ja mieleenpainuva ilme, joka erottuu ja muistetaan.
Onnistunut brändäys, markkinointimateriaalit ja osuvat konseptit erottavat asiakkaamme kilpailijoistaan. Työn jälki näkyy niin uudistetuissa yritysilmeissä, kampanjoissa kuin myyntimateriaaleissakin. Parhaat visuaalisia ratkaisut herättävät tunteita ja jättävät vahvan jäljen, ja ne rakennetaan yhdessä asiakkaan kanssa.
KEMPPI OY GROUP, LAHTI
Freelancer-graafikko, art director syyskuu 2021 – nykyhetki
Markkinointiassistentti toukokuu 2021 – syyskuu 2021
KIPINÄ TERVEYS OSUUSKUNTA, LAHTI
Myynti- ja markkinointiviestinnän työharjoittelija marraskuu 2020 – helmikuu 2021
MAINOS- JA PAINOTALO BRÄNDPA OY, JOENSUU
Painotuotanto, mainosteippaus ja graafinen suunnittelu lokakuu 2018 – helmikuu 2020
MANTSINEN GROUP LTD OY, YLÄMYLLY
Graafinen suunnittelija, teollinen muotoilija, markkinointiharjoittelija toukokuu 2014 – heinäkuu 2015
Olen Mira Tevajärvi, graafinen suunnittelija, art director ja teollinen muotoilija, ja Teva Designin perustaja. Työssäni yhdistyvät strateginen ajattelu, luovuus ja aito kiinnostus asiakkaitteni tarinoihin. Haluan auttaa yrityksiä rakentamaan brändejä, jotka kestävät aikaa ja erottuvat edukseen.
Tarkemmin voit tutustua osaamiseeni ja taustoihini kurkistamalla CV:ni.
LATAA CVTeva Design toteutti Brändpa Oy:n kautta graafisen suunnittelun palveluita eri asiakasyrityksille. Suunnittelun tavoitteena oli vahvistaa asiakkaiden brändiä ja luoda selkeitä, houkuttelevia markkinointimateriaaleja.
Yritysilmeen kehitys – logot, värimaailmat ja typografia asiakkaan brändin mukaisesti
Markkinointimateriaalit – esitteet, flyerit ja digitaaliset mainokset
Mainosteippaukset ja suurkuvatulosteet – ajoneuvot, kyltit ja liiketilojen teippaukset
Painotuotteiden suunnittelu – käyntikortit, julisteet ja muut printtimateriaalit
Visuaalisesti vahvat ja johdonmukaiset materiaalit auttoivat asiakkaita erottumaan ja tehostivat heidän viestintäänsä.
KOULUTUSKESKUS SALPAUS, LAHTI
Markkinointiviestinnän ammattilainen
RIVERIA AMMATTIOPISTO & BRÄNDPA OY, JOENSUU
Graafinen suunnittelija, tekstiilipainaja
KOULUTUSMAJAKKA, JOENSUU
Yrittäjäkoulutus
KARELIA AMMATTIKORKEAKOULU, JOENSUU
Muotoilija (AMK), teollinen muotoilu
INSTITUTE OF TECHNOLOGY, SLIGO, IRLANTI
B.A. in Creative Design, Erasmus-vaihto
KANNAKSEN LUKIO, LAHTI
Ylioppilastutkinto
Mira Tevajärvi
Yrittäjä, Graafinen suunnittelija & Art Director
Teva Design
Lahti, Suomi
Sähköposti: teva.design(@)outlook.com
Puhelin: +358 44 988 6074
Y-tunnus: 2945968-3
© 2025 Teva Design | Tietosuojaseloste